VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
I.
Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) v platném znění. Tyto obchodní podmínky platí pro prodej zboží a služeb prostřednictvím webového rozhraní umístěného na internetové adrese: www.armoniosa.cz.
Pavel Petřík, IČ: 49476319, DIČ: nejsem plátce DPH, se sídlem: Santražiny 443, Zlín 76001, Registrační údaje: č. j.: ZL-L/7369/93-F , Kontaktní údaje: e-mail: armoniosacz@gmail.com, telefon: +420 776728728, web: www.armoniosa.cz (dále jen „prodávající“)
Tyto obchodní podmínky se vztahují na poskytované produkty a služby, které slouží ke vzdělávacím a informačním účelům v oblasti osobního rozvoje.
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.armoniosa.cz (dále jen „internetový obchod“).
Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva jsou vyhotoveny a uzavírají se v českém jazyce.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
II.
Informace o zboží, službách a cenách
Informace o zboží a službách, včetně uvedení cen jednotlivých položek a jejich hlavních vlastností, jsou uvedeny u jednotlivého zboží či služby v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží a služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží/služeb zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
Veškerá prezentace zboží/služeb umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží/služeb.
V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
III.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Kupující provádí objednávku zboží či služeb následujícím způsobem:
- vyplněním objednávkového formuláře bez nutnosti registrace.
Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží nebo službu, počet kusů, způsob platby a doručení.
Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku kupující odešle prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednávám s povinností platby“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na e-mailovou adresu kupujícího.
V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo e-mail prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží či služby v internetovém obchodě nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího.
IV.
Zákaznický účet
Veškeré objednávky ne webových stránkách www.armoniosa.cz je možné uskutečnit bez nutnosti zřizovat si zákaznický účet. Objednávku provede kupující vyplněním objednávkového formuláře a jeho potvrzením.
V.
Platební podmínky a dodání zboží či služeb
Cenu zboží/služeb a případné náklady spojené s dodáním zboží/služeb dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího
č. 2801967480/2010, vedený v CZK u FIO BANKY
č. 2401967481/2010, vedený v EUR u FIO BANKY
Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží/služby není zálohou.
Zboží či služba jsou kupujícímu dodány:
- na adresu určenou kupujícím v objednávce
- na e-mailovou adresu určenou kupujícím v objednávce
- případně jako přístup k digitálnímu produktu v členské sekci
Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží/služby.
Přístupové údaje k digitálním produktům v členské sekci poskytne prodávající kupujícímu až po zaplacení celé kupní ceny. V případě dalšího zboží (i digitálního obsahu mimo členskou sekci) a služeb je dodací doba uvedena individuálně u jednotlivých položek.
Pro vyloučení pochybností platí, že digitální produkty jsou kupujícímu poskytnuty po určitou dobu od jejich zakoupení. Tato doba je vždy uvedena u jednotlivých digitálních produktů. Avšak při objednávce veškerého digitálního obsahu, který prodávající nabízí (nahrávky, meditace, balíčky i obsah v členské sekci) kupující potvrzuje souhlas že bere na vědomí, že zaniká jeho právo na odstoupení od smlouvy, jakmile je mu zmíněný digitální obsah zpřístupněn. K poskytnutí výslovného souhlasu kupujícím dochází skrze zaškrtnutí příslušného políčka v průběhu objednávky.
Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na e-mailovou adresu kupujícího.
Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zalacením celé kupní ceny za zboží včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží.
Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
VI.
Odstoupení od smlouvy
Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
ode dne převzetí zboží,
ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí,
ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy
poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám či upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
dodávce novin, periodik nebo časopisů,
dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy. Pokud se kupující rozhodne této možnosti využít, pak musí odstoupení od smlouvy odeslat na email armoniosacz@gmail.com, a to ve stanovené lhůtě. V emailu kupující uvede, že odstupuje od smlouvy a přiloží i číslo dokladu o koupi.
Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi, tak při objednávce veškerého digitálního obsahu, který prodávající nabízí (nahrávky, meditace, balíčky i obsah v členské sekci) kupující potvrzuje souhlas že bere na vědomí, že zaniká jeho právo na odstoupení od smlouvy, jakmile je mu zmíněný digitální obsah zpřístupněn. K poskytnutí výslovného souhlasu kupujícím dochází skrze zaškrtnutí příslušného políčka v průběhu objednávky.
Produkty, u kterých je to uvedeno (energetické bytosti, zářiče, obrazy, atd.) jsou vytvořeny podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám či upraveny podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. To znamená, že zaniká právo na odstoupení od smlouvy.
Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
Prodávající je také oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu zjistí-li, že kupující porušil smlouvu podstatným způsobem. Za podstatné porušení se považuje:
- prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny více jak 30 dnů po době splatnosti;
- závažná porušení povinností na ochranu autorského práva ze strany kupujícího.
VII.
Práva z vadného plnění
Prodávající zodpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Povinnosti z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže kupující vadné zboží užívat.
Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi, prodávající zabezpečí, že bude kupujícímu poskytován digitální obsah nebo služby digitálního obsahu po dobu, po kterou mají být podle kupní smlouvy poskytnuty. Avšak při objednávce veškerého digitálního obsahu, který prodávající nabízí (nahrávky, meditace, balíčky i obsah v členské sekci) kupující potvrzuje souhlas že bere na vědomí, že zaniká jeho právo na odstoupení od smlouvy, jakmile je mu zmíněný digitální obsah zpřístupněn. K poskytnutí výslovného souhlasu kupujícím dochází skrze zaškrtnutí příslušného políčka v průběhu objednávky.
Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.
Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout kupujícímu díky pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému povinnému softwaru pro spuštění webináře či online produktu, které není schopen ovlivnit. On-line vzdělávací produkty, digitální produkty, meditace, konzultace a terapie obsahují pouze návody a doporučení, prodávající neodpovídá za úspěch či neúspěch kupujícího při aplikaci v praxi.
V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat
výměnu za nové zboží,
opravu zboží,
přiměřenou slevu z kupní ceny,
odstoupení od smlouvy.
Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
pokud má zboží podstatnou vadu,
pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
při větším počtu vad zboží.
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (zpravidla nejméně tři vady současně), má kupující právo uplatnit požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Při uplatnění reklamace je kupující povinen prodávajícímu sdělit, jaké právo si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Pokud prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět.
Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby, v opačném případě ho soud nemusí přiznat.
Volbu způsobu reklamace má kupující.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.
VIII.
Doručování
Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
IX.
Osobní údaje
Všechny informace, které kupující při spolupráci s prodávajícím uvede, jsou důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Pokud kupující nedá prodávajícímu písemné svolení, údaje o kupujícím nebude prodávající jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma e-mailové adresy, na kterou mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud není vysloveně odmítnut. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.
Podrobnější informace o ochraně osobních údajů naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů ZDE.
X.
Vyloučení odpovědnosti
Všechny produkty a služby prodávajícího slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti osobního rozvoje. Informace poskytované prodávajícím jsou pouze návody a doporučení.
Prodávající není tedy jakkoliv odpovědný za úspěch či neúspěch při aplikaci zakoupených produktů a služeb v praxi, za pocity, zdravotní stav či jiné stavy, které může kupující prožívat. Objednáním produktu nebo služby kupující přebírá plnou zodpovědnost za své jednání, chování a své rozhodování. Úspěch poskytované služby/produktu je odvislý od řady dalších faktorů, které prodávající nemůže ovlivnit (dovednosti, možnosti, znalosti, schopnosti a obětavost, obchodní znalosti, zdravotní stav kupujícího, situace na trhu apod.) Nelze proto ve všech případech garantovat zaručený výsledek.
Prodávající upozorňuje kupujícího, že může být vystaven fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení, a je plně na jeho zodpovědnosti a rozhodnutí, zda služeb a produktů kupujícího využije či nikoliv.
Služby a produkty jsou určeny zdravým svébytným lidem, kteří mají zájem o osobní růst a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou.
Prodávající upozorňuje kupující, že informace obsažené v produktech/službách nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči. Informace, které prodávající poskytuje v rámci svých služeb a produktů jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.
Prodávající tedy nenese žádnou odpovědnost za užití a pochopení informací klientem. Prodávající za klienta svým nezávazným názorem nerozhoduje a tedy ani nenese odpovědnost, za jeho činy. Vzniknou-li z rozhodnutí kupujícího jakékoli škody či újmy, prodávající za ně neodpovídá.
S ohledem na výše uvedená omezení odpovědnosti není prodávající povinen vyřizovat reklamace klienta na kvalitu informací jemu předaných.
XI.
Zabezpečení a ochrana autorských práv
Přístupové údaje k online produktům či na příslušnou URL adresu jsou určeny pouze pro osobní potřebu kupujícího.
Produkty a služby které prodávající prostřednictvím webového rozhraní prodává (online vzdělávací programy, eBooky, nahrávky, obrazy, Bytosti atd.) včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle práva duševního vlastnictví, a to zejména autorského práva. Není je tedy možné bez souhlasu prodávajícího fotit a kopírovat, využívat či šířit.
NAHRÁVÁNÍ konzultace/terapie či pořizování snímků prezentace a podkladů je ZAKÁZÁNO. Obsah konzultací, terapií, prezentace a manuálu je chráněn autorskými právy, a je tudíž zakázáno je šířit.
Kupující není v žádném případě oprávněn použít nebo reprodukovat postupy, techniky, metodologie, materiály či know-how, které budou použity. V případě porušení tohoto ustanovení, odpovídá kupující prodávajícímu za škodu, která mu tím vznikne v plném rozsahu.
Kupující může užívat jednotlivé produkty pouze pro osobní potřebu a v souladu s těmito podmínkami. Uživatel nesmí sám, ani prostřednictvím třetí osoby:
- užívat produkty pro neosobní, komerční, veřejné účely či jiné nevhodné účely, včetně účelů, které by mohly způsobit prodávajícímu újmu;
- užívat produkty v rozporu s právním řádem;
- pořizovat rozmnoženiny či kopie produktů, dále produkty půjčovat, prodávat, nabízet, vysílat či jakkoliv jinak sdělovat veřejnosti či šířit;
- pozměňovat či jakkoliv jiným způsobem zasahovat do produktů, včetně převádění či úpravy obsahu;
- užívat produkty jako dílo jakýmkoliv nevhodným způsobem;
- využívat automatizované nástroje pro užívání či jakoukoliv manipulaci s produkty
- upravovat, měnit, obcházet či jakkoliv manipulovat se zabezpečením, šifrováním či jakkoliv zasahovat do technologií, v rámci kterých jsou produkty nabízeny;
- jakkoliv jinak užívat produkty v rozporu se zákony v oblasti práva duševního vlastnictví, ochrany osobnosti, či jinými zákony, popřípadě těmito podmínkami.
Užívání produktů v rozporu s těmito podmínkami představuje podstatné porušení Smlouvy a těchto podmínek, přičemž prodávajícímu v takovém případě vznikají nároky na náhradu škody, bezdůvodné obohacení a další nároky, včetně oprávnění obrátit se na orgány činné v trestním řízení s podezřením na spáchání trestného činu “Porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi” dle § 270 zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník.
Prodávající je také oprávněn odstoupit bez zbytečného odkladu od kupní smlouvy zjistí-li, že kupující porušil smlouvu podstatným způsobem skrze závažná porušení povinností na ochranu autorského práva. Prodávající je tak oprávněn neprodleně po doručení odstoupení kupujícímu deaktivovat a znemožnit přístup do členské sekce k digitálnímu obsahu.
XII.
ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ PRO TERAPIE, KONZULTACE A PRODUKTY
Konzultace i terapie, probíhají pouze online či telefonicky a na dálku, nikoliv osobně.
Čekací doba u terapií, se řídí dle aktuální doby zpracování, uvedené v pokynech k objednávce. Je však pouze orientační, neboť je závislá na množství objednávek. Prodávající si tedy vyhrazuje právo ji měnit, dle vytíženosti, samozřejmě s obeznámením kupujícího právě v pokynech k objednávce.
Čekací doba u samostatných konzultací, se řídí dle aktuální obsazenosti. Samostatná konzultace je možná pouze pro kupující, kteří již využili terapie a probíhá až po dohodě s prodávajícím. Ten tedy také před koupí kupujícímu aktuálmí čekací dobu, na které se následně schodnou ještě před samotnou koupí.
Konzultace, i ty v rámci terapií, probíhají v předem dohodnutém termínu. Pokud kupující neoznámí, že si přeje konzultaci zrušit, alespoň 24 hodin předem, má se zato, že konzultace řádně proběhla a prodávající má nárok na odměnu v plné výši.
Délka konzultace v rámci terapií je maximálně 30 minut a kupující, je povinen na ní být včas. Pokud kupující nebude na konzultaci včas, nebo se nedostaví vůbec, může prodávající rozhodnout, že nárok na tuto konzultaci zaniká bez náhrady, a kupující je povinen uhradit odměnu v plné výši.
Samostatná konzultace je maximálně 30 nebo 60 minut, dle varianty, kterou kupující zvolí. Kupující, je povinen na ní být včas. Pokud kupující nebude na konzultaci včas, nebo se nedostaví vůbec, může prodávající rozhodnout, že nárok na tuto konzultaci zaniká bez náhrady, a kupující je povinen uhradit odměnu v plné výši.
Pokud již došlo k čerpání konzultace/terapie, a to v jakémkoli rozsahu a časovém úseku, a to i bezprostředně po zahájení, není storno možné.
Od okamžiku zahájení čerpání terapie i konzultace kdykoli, kdy kupující vyjádří svoji nespokojenost nebo si z jakéhokoli důvodu službu rozmyslí, nebo obě strany dojdou k závěru, že službu není možné v plném rozsahu naplnit, není storno možné. Kupující na sebe bere plnou zodpovědnost a nemá nárok na vrácení ceny nebo kompenzaci.
Během konzultace/terapie si prodávající s kupujícím projevují vzájemnou úctu. V případě, že kupující použije jakoukoli formu násilí, včetně slovních urážek nebo útoků, prodávající okamžitě ukončí danou interakci a kupující nemá nárok na vrácení ceny nebo kompenzaci.
Na terapii i konzulaci, by měl být kupující vždy připraven, dle předem sdělených pokynů prodávajícího.
NAHRÁVÁNÍ konzultace/terapie či pořizování snímků prezentace a podkladů je ZAKÁZÁNO. Obsah konzultací, terapií, prezentace a manuálu je chráněn autorskými právy, a je tudíž zakázáno je šířit. Kupující není v žádném případě oprávněn použít nebo reprodukovat postupy, techniky, metodologie, materiály či know-how, které budou použity. Kupující nesmí použít nebo reprodukovat či zveřejňovat nebo jinak zpřístupnit třetím osobám materiály ani jejich části žádným způsobem, v žádné formě nebo tvaru. V případě porušení tohoto ustanovení, odpovídá kupující prodávajícímu za škodu, která mu tím vznikne v plném rozsahu.
MP3 nahrávka na míru v rámci balíčku terapie, je kupujícímu odesílána elektronicky skrze Úschovnu a je ještě emailem upozorněn na její odeslání. Toto je tedy považováno za předání objednané služby. Email obsahuje také poznámku, že danou nahrávku na míru prodávající nearchivuje dlouho a doporučuje se potvrzení přijetí. Avšak, i pokud tak kupující neučiní, má se za to, že služba řádně proběhla a prodávající, tedy není povinen ji archivovat více jak měsíc od odeslání. Pokud však kupující nereaguje a ani nepotvrdí přijetí a nahrávka bude po určité době smazána, nemá již nárok na novou v rámci jednou uhrazené služby. Prodávající tedy nenese žádnou odpovědnost za to, že si kupující nahrávku nevyzvedne, neboť je kupující již při koupi informován v jakém časovém rozmezí může službu očekávat.
Všechny MP3 nahrávky na míru v rámci balíčku terapií jsou odesílány kupujícímu na email, který zadal již v objednávce. Tudíž nenese prodávající žádnou odpovědnost za to, pokud byla služba odeslána na nesprávný email.
Prodávající upozorňuje kupujícího, že může být vystaven fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení, a je plně na jeho zodpovědnosti a rozhodnutí, zda se konzultace nebo terapie zúčastní.
Prodávající upozorňuje kupujícího, že obsah konzultace/terapie nemůže nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemůže nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči. Informace, které prodávající poskytuje během školení, kurzů, seminářů, terapií jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice. Prodávající tedy nenese žádnou odpovědnost za následné pocity po účasti na konzultaci/terapii. Vzniknou-li z rozhodnutí kupujícího jakékoli škody či újmy, poskytovatel za ně neodpovídá.
V případě že účastník terapie/konzultace v současné době podstupuje jakýkoliv druh léčby, zavazuje se před zahájením terapie/konzultace informovat prodávajícího o této skutečnosti a o charakteru obtíží, které jsou důvodem léčby.
Prodávající neposkytuje žádné záruky, že konzultace/terapie budou fungovat v rámci tohoto sezení. Výsledky konzultací a terapií jsou velmi individuální a záleží na mnoha okolnostech, které není možné předem předvídat. Prodávající v žádném případě neposkytuje žádné záruky za výsledek, ani za výsledky služeb neodpovídá.
Kupující je vždy ještě před objednávkou seznámen jak s obsahem, tak i jeho povinnostmi u jednotlivých balíčku terapií i konzultací. Koupě těchto služeb je čistě dobrovolná a tímto tedy kupující souhlasí s obsahem těchto služeb, ale také s tím, že nebude ani konzultace či terapie nijak záměrně narušovat nebo neplnit své povinnosti či narušovat celý průběh. Pokud však bude svým přístupem nějak narušovat nebo znemožňovat či znehodnocovat průběh terapií a konzultací, tak je to jeho svobodná volba a prodejce za to nenese žádnou odpovědnost. Je na kupujícím, jak kvalitně těchto služeb využije.
Veškeré hmotné produkty (Energetické Bytosti, Zářiče, Kodexy a obrazy, krystaly, tapiserie, atd.), které prodávající nabízí, slouží ke vzdělání a informačním účelům v oblasti osobního rozvoje a jedná se tedy o velmi specifickou tvorbu.
Tyto energetické produkty jsou tvořeny buď plně podle přání kupujícího nebo upravovány pro jeho osobu (ke specifickému využití kupujícím), dle občanského zákoníku, tedy kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy. Koupě takto specifických a energetických produktů je ze strany kupujícího dobrovolná a je s touto skutečností tedy obeznámen.
Jejich koupě je dobrovolná a kupující bere na vědomí, že se jedná o produkty osobního rozvoje a tedy může být vystaven fyzickému, psychickému nebo emocionálnímu zatížení. Tyto produkty jsou určeny zdravým svébytným lidem, kteří mají zájem o osobní růst a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou.
Prodávající tedy neposkytuje žádné záruky, že práce s těmito produkty bude fungovat dle představ kupujícího. Výsledky jsou velmi individuální a záleží na mnoha okolnostech, které není možné předem předvídat. Prodávající v žádném případě neposkytuje žádné záruky za výsledek, ani za výsledky práce s produkty neodpovídá.
Veškeré digitální produkty (i ty v členské sekci), které prodávající nabízí, slouží ke vzdělání a informačním účelům v oblasti osobního rozvoje a jedná se tedy opět o velmi specifickou tvorbu.
Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi, prodávající zabezpečí, že bude kupujícímu poskytován digitální obsah nebo služby digitálního obsahu po dobu, po kterou mají být podle kupní smlouvy poskytnuty.
Avšak při objednávce veškerého digitálního obsahu, který prodávající nabízí (nahrávky, meditace, balíčky i obsah v členské sekci) kupující potvrzuje souhlas že bere na vědomí, že zaniká jeho právo na odstoupení od smlouvy, jakmile je mu zmíněný digitální obsah zpřístupněn. K poskytnutí výslovného souhlasu kupujícím dochází skrze zaškrtnutí příslušného políčka v průběhu objednávky.
Jejich koupě je dobrovolná a kupující bere na vědomí, že se jedná o produkty osobního rozvoje a tedy může být vystaven fyzickému, psychickému nebo emocionálnímu zatížení. Tyto produkty jsou určeny zdravým svébytným lidem, kteří mají zájem o osobní růst a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou.
Všechny produkty a služby, které prodávající nabízí podléhají právní ochraně dle autorského práva, kupující tedy není oprávněn získané produkty, znalosti, postupy a know-how vyučovat, nijak komerčně využívat nebo vydávat za své.
Prodávající upozorňuje kupující, že informace obsažené v produktech/službách nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči. Informace, které prodávající poskytuje v rámci svých služeb a produktů jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.
Prodávající tedy nenese žádnou odpovědnost za užití a pochopení informací klientem. Prodávající za klienta svým nezávazným názorem nerozhoduje a tedy ani nenese odpovědnost, za jeho činy. Vzniknou-li z rozhodnutí kupujícího jakékoli škody či újmy, prodávající za ně neodpovídá.
S ohledem na výše uvedená omezení odpovědnosti není prodávající povinen vyřizovat reklamace klienta na kvalitu informací jemu předaných.
XIII.
Členská sekce
Členská sekce pro webové stránky www.armoniosa.cz není nabízena jako přístup k veškerému obsahu členské sekce, ale formou jednotlivých digitálních produktů a obsahu, který si může kupující zakoupit.
Prodávaný digitální obsah je informačním produktem. Jakékoliv šíření nebo poskytování obsahu či jeho částí třetím osobám je zakázáno.
K zakoupenému digitálnímu obsahu se kupující dostane skrze přihlášení do členské sekce, kde bude mít zakoupené položky k dispozici po dobu, po kterou mu mají být dle kupní smlouvy poskytnuty.
Avšak při objednávce veškerého digitálního obsahu, který prodávající nabízí v členské sekci kupující potvrzuje souhlas, že bere na vědomí, že zaniká jeho právo na odstoupení od smlouvy, jakmile je mu zmíněný digitální obsah zpřístupněn. K poskytnutí výslovného souhlasu kupujícím dochází skrze zaškrtnutí příslušného políčka v průběhu objednávky.
Okamžik úhrady digitálního obsahu v členské sekci, je také okamžikem zpřístupnění tohoto obsahu a v tuto chvíli tedy zaniká právo kupujícího na odstoupení od smlouvy.
Po zaplacení určitého digitálního produktu, umístěného v členské sekci prodávajícího, přijde automaticky na email kupujícího vygenerované přihlašovací jméno a heslo. Od této doby plyne zvolený čas přístupu k produktu, bez ohledu, kdy se kupující přihlásí a není již možné odstoupit od smlouvy.
Kupující má tedy po úhradě přístup na informační webovou stránku (členská sekce), kde jsou videa, záznamy meditací, audio nahrávky a další seberozvojové informace a balíčky. Obsah je však stále majetkem prodávajícího a zakoupení digitálního obsahu umožňuje pouze shlédnutí a poslech obsahu v členské sekci. Je zakázáno šířit obsah třetím osobám, protože se tím porušuje autorský zákon.
Kupující bere na vědomí, že členská sekce nemusí být dostupná nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
Vzhledem k tomu, že prodávající poskytuje pouze přístup k digitálnímu obsahu, po úhradě kupujícího, nelze požadovat vrácení částky. Jakýkoli nesouhlas s poskytovaným obsahem webové stránky (členské sekce) nelze uplatňovat.
Reklamace se vztahuje pouze na neumožnění přihlášení při aktivaci členství, prodávající se zavazuje, nahradit novým přihlášením nebo řešením této situace tak, aby byl umožněn plný členský přístup k webovým stránkám. Toto platí pouze pokud se kupující přes svou IP adresu nebo vygenerovaný účet ještě nepřihlásil a tím pádem prokazatelně nepoužil členskou sekci webové stránky www.armoniosa.cz.
Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti internetový prohlížeč podporující audio a video přehrávání či aby měl kupující k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu PDF. Je také nezbytné, aby byl kupující připojen k internetovému připojení s dostatečnou rychlostí připojení. Dále by měl být kupující natolik technicky zdatný, aby připojení do členské sekce zvládl. Prodávající proto neodpovídá za nedostupnost obsahu v členské sekci v případě nefunkčnosti internetového připojení či jiných technických problémů ze strany kupujícího.
Přístupové údaje k digitálním produktům či na příslušnou URL adresu jsou určeny pouze pro osobní potřebu kupujícího. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu k on-line produktu či poskytnuté URL adrese. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za zneužití uživatelského jména a hesla třetí osobou.
Produkty, které prodávající prostřednictvím členské sekce webové stránky prodává, včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno.
Digitální produkty nesmí být kupujícím ani nikým jiným bez předchozího souhlasu poskytovatele jakkoli rozmnožovány, rozšiřovány, pronajímány, propachtovány, vystavovány či půjčovány třetím osobám a jeho obsah nesmí být sdělován v jakékoli formě veřejnosti. Poruší-li kupující toto ujednání nebo poruší-li jinou svou zákonnou či smluvní povinnost podstatným způsobem, je prodávající oprávněn od smlouvy s okamžitým účinkem odstoupit a zrušit přístup kupujícího digitálnímu produktu formou deaktivace přístupu nebo přístupového jména a hesla kupujícího.
Kupující odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.
Prodávající upozorňuje kupující, že informace obsažené v produktech nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči. Informace, které prodávající poskytuje v rámci svých produktů jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.
S ohledem na výše uvedená omezení odpovědnosti není prodávající povinen vyřizovat reklamace klienta na kvalitu informací jemu předaných.
Kupující byl tedy seznámen s tím, že všechny informace poskytované v rámci digitálního obsahu v členské sekci www.armoniosa.cz, jsou určeny výhradně ke studijním účelům a slouží jako všeobecná doporučení bez znalosti konkrétní situace jednotlivého uživatele.
Prodávající tedy neodpovídá za způsob, jakým kupující členské sekce jeho rady aplikují v praxi, a proto nepřebírá odpovědnost ani za konkrétní rozhodnutí jednotlivých uživatelů a jejich případné následky. Rozhodnutí o způsobu využití je odpovědností každého kupujícího, který je oprávněn členskou sekci využívat a jedině on sám nese za svá rozhodnutí plnou odpovědnost.
Vezměte, prosím, na vědomí, že prodávající je oprávněn tyto podmínky jednostranně měnit, pro kupujícího však vždy platí text podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.
XIV.
Mimosoudní řešení sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
XV.
Závěrečná ustanovení
Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.4.2021.